kennethbygger

Under sommaren 2014 föddes tanken på att bygga ett hus någonstans mellan Frillesås och Varberg i Halland. Jag har alltid närt drömmen om att skapa mitt eget boende. Att kunna bygga sitt eget hus, precis som min far gjorde. Denna blogg kommer förhoppningsvis beskriva resan från när tanken väcktes, alla funderingar jag gjort, förutsättningarna, kraven, och självklart hela byggnadsprocessen.

Lägenheten piffad och fotograferad!

Publicerad 2014-09-25 16:05:00 i Allmänt,

Kom igår kväll hem till en lägenhet som såg lite annorlunda ut! Någon hade hängt upp tavlor och ställt ut skojiga saker här och var! InredningsEmma hade varit i farten! Lite kassa bilder men ni fattar! Ok, fjärrkontrollsarmén ska inte vara där... :P Å sovrummet råkade jag röja i lite grand så där blev det ingen bild...

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela